Nog thuis - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu Nog thuis - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu

Nog thuis

Door: Francine

Blijf op de hoogte en volg Francine

24 November 2023 | Nederland, IJsselstein

Hallo allemaal,

Over een klein weekje, op 30 november, ga ik weer op reis.

Nu de winter z'n intrede doet in Nederland wordt het tijd voor mij om warmere gebieden op te gaan zoeken.

Dit jaar ga ik reizen door Zuid Amerika van 30 november t/m 24 maart. Ik begin in Colombia, en vervolgens ga ik naar Ecuador, Peru, Bolivia en Brazilië.

En last but not least vlieg ik, via Nederland, door naar Nepal waar ik ook nog één maandje verblijf.

Uiteindelijk ben ik op 25 april terug in Nederland.

Gedurende die periode heb ik, ook nu weer, mijn huis kunnen verhuren.

Ik zal proberen jullie regelmatig een verslag toe te sturen zodat jullie op de hoogte blijven van mijn belevenissen.

Ook waardeer ik het enorm als jullie ook af en toe een reactie plaatsen.

Dit kan via deze website, maar ook via mijn WhatsApp of e-mail adres.

Ik wens jullie alvast fijne feestdagen toe en een heel goed en gezond 2024 .

Groetjes Francine


  • 24 November 2023 - 13:28

    Nies:

    Wat leuk Francine! Goed om het winterweer te verlaten en naar zonniger oorden te vertrekken. Sterkte met alle voorbereidingen en een heel fijne tijd gewenst met leuke ontmoetingen en belevenissen.

    ik kijk alweer uit naar je verhalen!

    goeie en veilige reis Francine,

    groet, Nies


  • 24 November 2023 - 14:06

    Iris Bleeker:

    Wat leuk Francine dat je weer op reis gaat! Heerlijk de warmte in! Ik volg je graag! Goede reis en wens je heel veel plezier. Liefs Iris


  • 24 November 2023 - 14:29

    Paul En Nardy Bleeker:

    Fijn Francine. Alles goed gekomen met je paspoort?

    Startklaar voor weer een heerlijke tijd in warmere streken.

    We gaan je uiteraard weer volgen en houden je op de hoogte van de situatie hier. We wensen je een hele fijne tijd toe. [e-1f44b][e-1f44b][e-1f44b]

    Lieve groet van Paul en Nardy


  • 24 November 2023 - 15:03

    Marijkevanveenendaal@gmail.com:

    O het is bijna zover! Heerlijk voor je.Ik verheug me weer op je reisverhalen. Goede reis en geniet van alle mooie ontmoetingen. Doe voorzichtig en tot lezens


  • 24 November 2023 - 15:05

    Marijke:

    Nog een weekje en dan gaat jouw reis weer beginnen. Wat een uitgebreid programma dit jaar. Zo fijn voor je. Verheug me weer op je reisverslagen. Heel goede reis en veel mooie momenten gewenst.


  • 24 November 2023 - 17:26

    Arjan Bleeker:

    Hoi Francine,

    Wat klinkt dat weer heerlijk! Ik kijk ernaar uit om je belevenissen weer te gaan volgen. Succes met de laatste voorbereidingen en een goede en mooie reis gewenst!

    Liefs,

    Arjan


  • 24 November 2023 - 19:15

    Meza En Maurine :

    Leuk Francine! We zijn benieuwd naar je avonturen. Groetjes Meza en Maurine


  • 24 November 2023 - 22:31

    Ria:

    Hoi Francine, wat fijn dat we weer beetje mee mogen genieten v je reis! Alvast goeie reis en véél plezier!


  • 25 November 2023 - 12:38

    Henri En Lidy:

    Lieve Francine, wij gaan je graag weer volgen! Altijd leuk je verhalen te lezen!

    Wij gaan genieten van de sfeervolle komende tijd hier in Nederland! Met de bijbehorende Jaargetijden waar wij zo van houden!

    Goede reis Lidy en Henri [e-1f618][e-1f60e]


  • 25 November 2023 - 13:30

    Harry:

    Veel reis plezier en wij gaan je volgen !

    Goede reis Wilma en Harry


  • 25 November 2023 - 18:36

    Lies Van Rijnsbergen:

    Hoi Francine,

    Het is alweer bijna zover: alles goed voorbereid en dan op reis!

    Veel plezier!

    groeten, Lies


  • 27 November 2023 - 15:20

    Arpad Kupecz:

    Een veilige en mooie reis toegewenst, Francine!

    ik heb je data van verblijf in Cochabamba doorgegeven aan mijn vriendin. Liefs, Hanneke en Arpad


  • 28 November 2023 - 19:56

    Jasper Van Muijden:

    Fijne tijd toegewenst en ben vooral benieuwd naar je komende belevenissen in Columbia, waar wij in april 3 weken op vakantie zijn geweest in combinatie met de bruiloft van onze zoon Arno.

    Jasper


  • 04 December 2023 - 23:31

    Carin De Bruin:

    Hoi hoi wereldreiziger,

    Heel veel pleziwr op je fantastische reis. Ik lees geaag met je mee. Geniet onderweg en neem ons mee op je reis.

    Tot horens.

    Grtjs Carin


  • 04 December 2023 - 23:36

    Carin De Bruin:

    Hoi Wereldreiziger,

    Je reis is inmiddels begonnen, fantastische reis waar je aan 'begonnen bent. Maak mooie reisverslagen. Zo neem je ons toch stukken mee op je reis in Zuud-Amerika. Wees voorzichtig en geniet onderweg.

    Heel veel plezier onderweg.

    Groetjes Carin


  • 12 December 2023 - 22:02

    Janny V Muijden :

    Heel veel plezier Francine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Francine

Ik ben een vrouw en gepensioneerd fysio-manueeltherapeut

Actief sinds 04 Nov. 2023
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 1512

Voorgaande reizen:

04 November 2023 - 31 December 2023

Mijn eerste reis

Landen bezocht: